Аптеки ПроФарма предоставя на своите клиенти възможност за избор на един от следните начини за доставка на стоки:
- До адрес на клиента;
- До офис на куриерска фирма SPEEDY.
Доставка до офис на Speedy
Когато поръчката е заявена до офис на куриерска фирма, клиентът получава известие от куриера в момента на пристигане. Пратката може да се получи рамките на 7 работни дни, в противен случай пратката ще бъде върната на подателя.
Методи на плащане:
- Плащане с кредитна или дебитна карта;
- Плащане чрез PayPal;
- Наложен платеж.
Срок на доставка:
- Поръчки направени до 14:00 часа в работен ден (Понеделник - Петък) – ще бъдат доставени на следващия работен ден.
- Поръчки след 14:00 часа в работен ден (Понеделник - Петък) – ще бъдат доставени след два работни дни.
- Поръчки направени в Събота и Неделя или в Празнични дни – ще бъдат доставени до два работни дни.
- За пратки до по-малки населени места, където куриерските фирми имат определен седмичен график за доставка, се спазва съответният график.
Удължаване срока на доставката е възможно, поради някои от следните причини:
- Липса на поръчан от Вас продукт;
- Недостатъчна наличност за изпълнение на заявеното от Вас количество;
- Обявени извънредно положение;
- Извънредна епидемична обстановка;
- Лоша метеорологична обстановка;
При възникнало забавяне, ще се свържем с Вас за допълнителна информация.
Доставка до адрес на клиента
Всяка поръчка може да бъде доставена до Вашия дом, посредством куриерски фирма Speedy. Вие можете да изберете Вашия доставчик и адреса, на който да получите Вашата поръчка.
Методи на плащане:
- Плащане с кредитна или дебитна карта;
- Плащане чрез PayPal;
- Наложен платеж.
Срок на доставка:
- Поръчки направени до 14:00 часа в работен ден (Понеделник - Петък) – ще бъдат доставени на следващия работен ден.
- Поръчки след 14:00 часа в работен ден (Понеделник - Петък) – ще бъдат доставени след два работни дни.
- Поръчки направени в Събота и Неделя или в Празнични дни – ще бъдат доставени до два работни дни.
- За пратки до по-малки населени места, където куриерските фирми имат определен седмичен график за доставка, се спазва съответният график.
Удължаване срока на доставката е възможно, поради някои от следните причини:
- Липса на поръчан от Вас продукт;
- Недостатъчна наличност за изпълнение на заявеното от Вас количество;
- Обявени извънредно положение;
- Извънредна епидемична обстановка;
- Лоша метеорологична обстановка;
При възникнало забавяне, ще се свържем с Вас за допълнителна информация.