Какви начини на плащане предлага онлайн магазинът?

Вие можете платите Вашата поръчка по един от следните два начина:

  • с наложен платеж - на място при доставката в брой;
  • онлайн чрез дебитна или кредитна карта, или чрез PayPal.

Мога ли да добавя продукт към вече направена поръчка?

Може, за целта е необходимо да се свържете с нас. Можете да добавите нов продукт преди 15:00 на същия ден, в който е направена поръчката.


При добавяне на продукти в количката, те резервират ли се?

Добавените продукти в количката и техните количества не се резервират. Резервирането на продукти става едва след приключване на поръчката.


Как мога да подам сигнал за рекламация?

За да подадете сигнал за рекламация, можете да се свържете с нас в работни дни от 8:00 до 17:00 часа на телефони 0877 849 395 или на имейл skytradepharma@gmail.com.


Как мога да откажа направена поръчка?

За да откажете направена поръчка, можете да се свържете с нас в работни дни от 8:00 до 17:00 часа на телефони 0877 849 395 или на имейл skytradepharma@gmail.com.