GARNIER / ГАРНИЕР HYALURONIC ALOE КРЕМ ГЕЛ 50МЛ

GARNIER / ГАРНИЕР HYALURONIC ALOE КРЕМ ГЕЛ 50МЛ

8.44 лв. 12.99 лв.
- 35%
НАМАЛЕНИЕ
-35%
Период на промоцията от 10.07.2024 до 09.08.2024
ОНЛАЙН ЦЕНА
Код на продукта: 83093
Наличност: В наличност
Прегледан 1025 пъти
Обявените цени са валидни само при покупка онлайн
и може да се различават от цените във физическите ни обекти!

Описание на продукта

GARNIER / ГАРНИЕР HYALURONIC ALOE КРЕМ ГЕЛ 50МЛ

Garnier Hyaluronic Aloe Cream Daily Nourishing Cream е подхранващ крем за суха и чувствителна кожа, обогатен с органично алое вера и естествена хиалуронова киселина. Гарние Скин Нейчарълс Хиалуроник Подхранващ крем за лице за суха и чувствителна кожа с алое вера осигурява 48-часова хидратация, интензивно подхранва и успокоява кожата. Съдържа 96% съставки от естествен произход. Специалната формула съдържа органично алое вера, което дълбоко хидратира кожата. То притежава още противовъзпалителни, подмладяващи и подхранващи свойства. В състава е добавена и хиалуронова киселина от естествен произход, която заключва влагата в кожата, действа изглаждащо, тонизиращо и подмладяващо. Тя прави кожата мека, гладка и еластична. Добавени са още масла от соя и ший, както и сок от грозде, които имат антиоксидантни, регенериращи и хидратиращи свойства. Те омекотяват кожата и се борят с признаците на стареене. Текстурата е лека като гел и нежна като крем. Подходящ е за ежедневна грижа. При редовна употреба, кожата изглежда гладка, мека и свежа, а усещането за сухота и опънатост са намалени. Дерматологично тестван продукт.

"Garnier" е експерт в грижата за косата и кожата. Брандът създава иновативни формули, криещи естествени съставки, вдъхновени от природата. Мисията им е да предлагат продукти, които се грижат за здравословната красота на кожата и косата.

През 1904 г. французинът Алфред Гарниер създава билков лосион за коса, когато повечето хора по онова време използват сапун за измиване на косата си. Първият продукт се превръща и в първия успех за Laboratoires Garnier – компанията на Алфред. С успешния старт започва и началото на една дълга „сага” от легендарни имена и козметични продукти, които днес са част от живота на милиони хора.